Nöjd!

Nöjd över dagen!
Och jiises vad jag är nöjd över att ha Natalie som medryttare! Grym och hon har verkligen lärt sig Wåris på kort kort tid! Dom passar som handen i handsken och jag vet helt ärligt inte vad jag skulle gjort utan henne. Är riktigt glad över deras insats idag, och jag har börjat tänja på gränserna, Natalie får rida mer som hon vill och hon rider han som jag vill att han ska bli riden. Hon får rida mer fritt helt enkelt och längre bort från mig. Och jag känner mig säker! Jag menar, det är SÄLLAN folk får rida Wåris, han är min ögonsten, och det är ett under att jag låter Natalie rida honom om jag ska säga det själv! Jag hatar när andra rider honom. Men hon och jag rider han på samma sätt, och Wåris accepterar henne. Jag har vart skeptisk till att ha en annan ryttare till W. Men det känns så rätt med Natalie! Och jag hoppas att hon kommer fortsätta ett bra tag till! Och snart får hon rida han själv också :) Så fort han är igång.
 
Idag red vi en lite längre bit, gick och tänkte ganska mycket och studerade hennes ridning på honom, det ser likadant ut när jag rider - toppen! Sen gick vi ner på en väg där jag inte ridit på hundra år, lät henne trava honom bortåt, sen gick vi till en åker som ligger lite inhägnat. Visste inte om jag vågade men guuud, blev nästan gråtfärdig! Så himla fina!!! Och det gick såååå bra! Jag har verkligen hittat den rätta till Wåris. Åhh jag är så glad just nu! :D
Och Natalie gjorde verkligen min dag! Så nu ligger jag nöjd i min säng och ska väl kolla på Melodifestivalen senare, bara ta det lugnt lixom :) Antar att det blir mycket att göra imorgon, ska till Anna på förmiddagen och hjälpa till istallet, sen flyttar vi ev. W på eftermiddagen.
 
Ni får ha det bäst! Och ni får fler bilder på W och N så fort jag lagt in dom :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0