Natti

Underbar kväll! Emma hörde av sig när jag kom hem om att hon va i Arboga om en o en halvtimme, tjata lite på mamma o syster som skjutsade dit mig. Träffade henne medan bus chaffisen tog rast. Aldrig träffat Emma tidigare, hon bor många mil ifrån mig men vi har pratat i 2 år! Så de va riktigt kul att få träffa henne!! När bussen stanna kom en hoppandes flygandes Emma ut ur bussen och gav mig en Bamse kram! Hälsade på hennes kusin och kille, mamma och hennes kille, härliga människor med skön dialekt! Grymt! Saknar Emma redan nu och vi har bestämt att vi ska träffas under sommarlovet! :) längtar som fan!

Inatt får hästarna sova ute - skönt för dom!
Tog ju spruta idag också, gick bra och har inte ont :) imon står sjukhuset på schemat, mer vet jag inte! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0