Börjar blogga här igen

Är så grymt trött på allt.
Är så förkyld så det finns inte, va hemma ifrån skolan igår och hemma idag med. Efter att Jessica slutat igår så kom hon till mig. Behövde verkligen va med henne, vi pratade och gick en sväng med Wåris och sen släppte vi han i stora hagen så han fick springa.
 
Just nu får vi helt enkelt se hur jag gör med han. Har han helt själv och endast jag som kommer rida han för att se om de funkar - ingen medryttare. Blir bara kaos. Så känner att det blir bättre för både mig och W när de endå bara blir bråk. Finns bara en tjej på denna planet som skulle få en chans på han. Dom funkar ihop.
Känner jag att det inte funkar får han helt enkelt gå i pension och bara ridas ut lite lätt. Jävligt trist eftersom han ändå inte är så jävla gammal. Men klarar inte att sälja han. Hoppas att Anna vill hjälpa mig då och då. 
Funkar det inte alls så får jag väl leta en ny liten ryttare till min älskade ponny.. 
 
Förövrigt så fick jag sms av Pia imorse att allt var klart i stallet och Wåris är inte bra. Tänker inte ta ut det här. Men ska åka till han snart och kolla till han. Självklart ska allt va surt på en o samma gång. Hoppas han blir bra snabbt o att vi inte behöver ringa veterinär. Värsta jag vet.. Mitt hjärta. Bara det blir bättre och inte värre. Han får antagligen vila idag, kanske pysslar med han och ger han lite godis och hoppas han blir bättre. ♥
 
Idag ska jag vila upp mig, sjukt mycket pollen ute så kan knappt vara ute. Allergitabbletterna funkar inte :( Skitsamma, bror vakna nyss så ska väl ta och fixa iordning mig och åka till min kung..
 
Bilder ifrån igår. Jag älskar min ponny. Förlåt mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0