Dagen i ord

Hejsan!
Inte mycket bloggning här idag men har inte orkar eller haft tid. Vaknade runt 9, gick upp, åt frulle och kollade på tv. Vid 10 borsta jag tänderna, gick ut till Snöboll och åkte iväg till tandregleringen i Köping. Hade tid till 10.40. Gick okej, min tandläkare var inte där då hon hoppade på kryckor, så vi pratade bara lite med en annan sköterska som också tog lite extra bilder. Så nu ska vi tillbaks den 14 maj tror jag det var. Så ska vi prata med min tandläkare Tine eftersom att jag 'förhoppningsvis' kommer få räls uppe och nere.. Vill inte ha de fast ändå vill jag. Blir bra i slutet men i längden blir de nog jobbigt.
 
Efter tandläkaren blev jag rätt trött, mamma och jag åkte hem i 2 timmar, eller först åt vi på Max. Sen åkte vi hem i 2 timmar innan vi skulle till veterinären. Shit jag va grymt nervös. Och bröt ihop i vänt rummet. Var så säker på att vi inte skulle kunna göra mera. Men sköterskan i receptionen tog in mig till ett rum så jag skulle få va själv. Åh personalen där är så underbar ♥ Hjärtan av GULD ♥ Sen kom Erik, veterinären och jag fick gå in i ett annat rum. Han kollade på ögat oh jag tror aldrig jag vart så nervös. Men när han sa att de inte va lika kletigt o inte alls lika stort så lättade allt! Han sa att såret läkt till 50% ca så de va jätte skönt! Nu ska hon fortsätta få droppar några gånger dag sen ska vi tillbaks om 10 dagar igen.
 
Personalen på Arboga Djurklinik, ni är så grymma ♥ 
 
Efter att vi vart där åkte vi hem och vilade lite innan vi åkte o handlade, sen åkte vi dirr till stallet o jag red en sväng i halsring. Underbara ponny. Han skulle bara skrittas eftersom att han blev vaccinerad i måndags. Imorgon ska jag tömköra och på fredag ska jag rida ut med Natalie :) På lördag ska Natalie rida :)
 
Aja, ska till skolan imorgon, skriver kanske mer sen, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0