Svar på kommentar.

Anonym: "Har de mask & får avmasknibgsmedel så är det ju inte optimalt att byta hage först efter ett par dagar efter avmaskningen. 

Hoppas W blir bra snart."
 
Svar: Haha, nej de vet jag mycket väl. Men nu är de så att dom endast kommer gå där i max 3 veckor till innan de kommer ner på bete här hemma. Så då spelade de ändå ingen roll. Just därför bytte vi hage på dom. Och den andra skulle de lätt brutit benen i om de gått kvar, så den fick vila :p
 
Förövrigt bloggar jag nu mera på http://emmaablomgren.horseworld.se
 
Wåris är fortfarande inte helt OK. Men ska skrittas för hand antingen idag eller imon och skrittas på lördag. Han va fortfarande lite svullen vid utsläpp imorse, men inte halt. Hoppas min prins blir bra nu.. Så jag kan rida lite smått igen. Annars blir de att han ställs av tills han är helt absoult bra och att jag helt enkelt letar en häst att rida några dagar i veckan.
 
Har ni frågor skriv i kommentarsfältet, på den andra bloggen eller skicka mail till [email protected]
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0