Söndag

Godmorgon! Eller haha, gick upp halv 7 och åkte och morgonfodra hästarna och släppte ut dom, mockade osv. Wåris fick ju sova utan linda inatt. Benet är lika svullet som igår och fortfarande varmt.. Nu får min skrutt bli bra!! 
Idag står stalldag på schemat, vid 11 ska vi va i stallet och städa och göra fint, grilla lite korv och ha det trevligt! Är sjukt jävla ridsugen men finns ingen häst jag kan rida om inte Pascall. Men vi får se. Kliar i fingrarna! Vill ut o jobba jobba jobba, galopp jobba lite och verkligen rida! Är sjukt sugen men min plutt får bli helt återställd först. Nu ska han endast gå i hagen. Inte gå ut ens, jippiieee när jag ska sätta igång han igen! eller inte haha, hästen lär va överpigg! Ivanliga fall blir han galen efter bara en vilodag! knasen.. Ska gå med han innan jag börjar rida han s¨han inte överanstränger sig direkt. Även fast han är sjukt jobbig att gå med när han står på bakbenen och leker rodeo, är rädd för allt i sin närhet och skjuter lite rygg haha. Galningen, han börjar bli rastlös, han har ju vilat i 3 dagar nu haha.
 
Nej, ska slänga ut lite saker ur mitt rum så dom kan måla klart. Mer upt. senare! Puss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0