Sjukt jävla irriterad!

Åååååhhhh!!!!!! Dö ont i huvet och ingen här hemma kan hålla käften - jävligt lyckat! inte..
 
Dagen idag gick väl. Gick upp 6 och då åkte pappa och jag till stallet, jag tog ut en mycket haltande W och pappa tog ut Pascall. Släppte sen ut prinsen. Åkte hem och la mig på soffan, sen tvätta jag håret och gick till Anna och hundtävlingarna. Sen va jag där ett tag, sen gick jag hem så kom hovis, gick bra, men W är som jag sgat halt och tyckte nog inte att de va as kul. Sen släppte jag ut han, medans han skoddes så borsta jag Pascall. Dom fick gå ut, jag mockade och åkte sen till hööks. Köpte lite små saker. Till mitt stall "apotek". 
 
Tog in hästarna för en stund sen, W är ff halt och när jag tog av lindan så va han fortfarande rätt så svullen och varm.. Han får gå utan sen får vi se om jag lindar imorn morgon eller om han får gå utan. Vi ska grilla o ha mys i stallet imorn.
 
Orkar inte skriva mer, sjukt irriterande. Trött och ont i huvet, lite halft sjuk och så kan ingen hålla käft i vardagsrummet!!!!!!! 
 
aja hejdååå


Kommentarer
Vickan Rinkous

Hoppas du får en bra söndag. Kolla gärna in på min blogg och gör min dag :) kram

2013-05-05 @ 05:01:20
URL: http://vickanrinkous.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0