Wåris är inte alls bättre..

Ni läste rätt, tog ju ut hästarna imorse. Hade i mer alsosprit i lindan, tog lite på benet, han hade ont. Dock så kunde jag ju inte se ifall han va svullen.
Tog ut han när dom andra ätit klart, pappa tog Pascall och Prinsen fick gå sist. Såg redan första steget ut ur boxen hur han verkligen inte ville - alltså måste det ha blivit värre. Han gick lågt med huvudet och haltade sig rätt kraftigt fram. Min fina kille.. Han står ute med linda hela dagen så kommer jag ta av den över natten. Så sätter jag på den imorn kväll igen. Hoppas bara att det blir bättre.. Hovis kommer nu kl.2 så han får väl också kolla på det. Eller a kolla hur han går, ska åka in och köpa mer vetflexlindor och alsosprit + bomull så får han väl stå lindad. 
 
Nu får ni hålla tummarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0