Nataliee ville att jag skulle blogga

Så nu bloggar jag :)
 
Kvällen igår va grym! Åkte in till Kungsör och va med Natalie och Lucas, sen mötte vi Isaac, Lucas åt kebab sen gick vi hem till Isaac och han och Lucas satt och spela :) De va väl trevligt, och jag tackar Natalie för allt, hon är bäst och jag manr det!!
 
Idag är en dag när jag inte orkar någonting. Gick upp halv 8 och va lagom trött, åkte till stallet, fodra hästarna och släppte ut P & P, gjorde iordning W och gick ut och red. Gick bra men jag åkte av en gång. Men aja, red till paddocken och red lite där. Red på vägen efter och sen red jag hem, släppte ut W och mockade alla boxar och fixa maten. Blev hämtad vid 11. Åkte hem och nu gör jag inte ett piss. Känner att bara för att ligga under täcket hela dagen. Vill inte göra någonting. Helt omotiverad. Ska nog va hemma iaf, hade velat hänga med Natalie och hennes pappa, men så blev det inte.. 
 
Orkar inte blogga nu, hejdåå
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0