Lycklig

Mår så jävla bra just nu, trots lite små skit. Men är ändå så jävla glad!
 
Idag red jag ut med Anna och Pia. Vi travade rakbanan bort sen gick vi bort mot Broby, ganska långt men skit kul! Och jag är den enda med galen häst haha, men de gick bra! :) Skritta ganska mycket, sen vände vi hemmåt och trava+galoppera ganska mycket :) Vi gick ut på rakbanan igen och galoppera hem. Shiiiit ponnyn va galet pigg! Anna badmig galoppera så snabbt som ja ville, hon och Pia låg bakom och tog de lite lugnt. Wåris och jag flög fram i 200 haha, jises, fick knappt stopp på hästen! I början dampa han och stog på stället och hoppa typ, men sen gick de bra o när jag kolla bak så va Anna och Pia typ lite mer än 100 meter bakom x) Så stannade vid vändplatsen och skritta bort mot dom. Men Wåris blev knappast trött haha! Ska rida på rakbanan själv någon dag, eller på rundbanan, vi får se :) 
 
Nu ska jag kolla film eller något, utsläpp imorn så sängen väntar tidigt!
 


Kommentarer
Casandra

Hoppas & tror & förutsätter att ni kollat med Roland att det är okej först. Och annars att ni håller er i spåren och inte vistas där när det är nysladdat.. :)

2013-03-15 @ 13:50:49
URL: http://Casandora.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0