Levande

Börjar känna mig levande igen! Gladare och mår helt enkelt bättre. Dock e de ju inte alltid lätt, men det får man ta. Allt går väl upp och ner, nanana han. Livet leker. Wåris trivs kanon bra i nya hemmet, han är så mycket gladare med hagkompisarna! Han ser så lycklig ut :)
 
Imorgon är det torsdag och jag ska ta första livmoderhalscancer sprutan </3 även om jag inte är speciellt spruträdd är jag lite nervös, rädd för själva grejset, eller vaccinet. Nålen är inga problem, bara själva vaccinet. Men men, tar ju bara några sekunder sen är de gjort. Fast antar att killarna i klassen kommer använda mig som slagkudde ;) Får se om jag skippar träslöjden, för kommer säkert få ont i armen och vad fan ska jag göra då? :p fast borde gå, inte vart på träslöjdslektionerna på flera veckor. Skoltrött så de bara skriker om de. Orkar seriööst inte!
Helgen blir väl chill, bara vara och vila upp mig. Fredag har jag utsläpp så blir nog att gå upp vid 5, hujeeeda mig, hur ska jag klara en skoldag? ;) lördag ska jag på magnetröntgen, NERVÖÖÖÖS! Och i veckan hoppas jag få veta vad som ska göras! Nästa helg har jag stalltjänst, upp tidigt fredag till söndag. Buhuuu, 6 varje dag och mocka åt alla, fixa mat osv. Men ska nog bli kul ändå :) 
Orkar inte skriva mer, ska nog sova snart. Puss heeej.
 
Gammal bild på blondiie emmsss ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0