Häälåå!

Tjo, tja och ja tjena!
Är med Natalie och lever livet! Vi gör typ ingenting mer än att lyssna på musik och sitta i min säng. 
Vi va typ nyss, eller för en stund sen, ute och red, eller Natalie red, och det gick kanon bra! :D
Wåris va as fin och det gick verkligen bra! Och Natalie hade bra kontroll idag :D Sen gick vi ut på åkern en stund och jiiiises vad fin ponny! Han va huuuur fin som helst och jag klicka lite bilder med mobilen. Så ni kanske kan få några senare :) Natalie och jag skulle sovit idag, men det får bli nästa helg eller något :( 
 
Förresten så va hovis här idag som jag kanske skrev tidigare, och han kom typ en halvtimme försent. Men iaf, innan han kom så stog jag och gosa/puss på W, och han nocka mig så jäääävla hårt på näsan precis innan han kom, höll seriöst på att börja gråta och nu har jag ett blåmärke på näsan också.. tror jag fick hjärnskakning för mitt huvudsprängs, eller inte riktigt men det känns så hahah!
 
Nu ska Natalie platta mitt hår, puss hej!
 
smakprov


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0