Bra kväll

Hemma hela dagen, ganska skönt.
 
Dagen gick från dålig till sjuuuukt bra! Åh galet vad jag är glad!!
Imorgon kommer Natalie, tror vi ska till kungsör efter att vi fixat våra stall :-) Träffa Lucas och Isaac :-) Ska bli kul, min bästavännor! Ska fixa lite i gamla stallet med :-)
 
Bra kväll och ja, ska nog sova eftersom att jag ska upp skapligt tidigt imorn med ;-) utsläpp och mocka på morgonen, gå en sväng med W sen hem och fixa i gamla stallet. Ska få klart det i veckan. Så det ska bli skönt!
Denna vecka ska bli grym! Grymt folk, skola alla dagar förutom fredag, halvdag tisdag-onsdag. Sen är det LOOOOOOOV!! :-D Grymt! Ska spendera det med grymt folks!
 
Nej jag ska ta och sova nu, höres antagligen imorn ;-) hedoo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0