Trött

Låter som om jag alltid är de. Men ja.
Inget att gö så kan lika gärna skriva om min dag. Gick upp vid halv 11 och gjorde inte mycket alls. Vid 12 gick jag ut och luncha hästarna, mockade och red. Gick kanon bra! Han lyssnade på mig och drog inte iväg som igår. Red en bit på vägen, precis på samma sätt som igår, fast en annan väg. Skulle ridit med Anna och Emma men så blev det inte. För jag skulle iväg så hann inte. Mikaela hämta mig vid halv 3 så åkte vi och hämta jessica och åkte till badhuset. mys mys. 
 
Imorgon ska jag träffa en person på förmiddagen. Sen ska Natalie komma och rida, efter de kanske jag sover med Jessica, vi får se. 
 
Orkar inte skriva mer. Hejdååå.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0