Tänkte bara berätta att jag lever

Hello broes, inte bloggat på två dagar, hehe fy! ;)
Nej men kan ju berätta vad jag gjort dom två dagarna som jag har vart borta. 
 
Fredag: Jag va hemma från skolan, vid 10 åkte vill till V.c i kungsör, satt och va galet förbannad i 1 o en halv timme, för jag satt och vänta så länge på att få komma och bli undersökt och att dom skulle snacka med mig i FEM minuter, say walla, emma blev arg. Efter det åkte jag och mamma och åt med pappa och Annelie. Mysmys, gott var det också. Sen for vi hem och efter de kom Jessica och Mikaela och hämta upp mig för jag skulle med dom till ridhuset och sen blev de så att jag sov hos henne. Vi kollade på film fast de slutade med att vi snackade med Noa och Ramis hela natten haha, galet. Vi gick och la oss vid halv 5 tror jag, tack vare Noa, fettmedswag'. 
Samma kväll ringde A och de blev kaos.. Mådde dåligt men Noa, Ramis och Jessica fick mig på bättre humör, dom vet liksom allt som hände. Men mer hände inte denna fredag.
 
 Lördag: Vaknade upp hos Jessica 11.41. Haha, vi låg och drog oss till lite över 1 tror jag. Sen gick vi ner och åt frukost och efter det gick vi ut och fixade åt Caramba. Sen gick vi in och Jessica fixade sig och mamma hämtade oss, sen for vi hem till mig och mitt stall, fixade åt Wåris och longerade honom. Gaaaaaalna fan ;) Men de gick bra och han fick springa av sig. Ganska ordentligt. I sin takt och i sina bocksprång :P cepe hästen. Sen tog vi in honom och gick in, åt osv. Sen färgade vi mitt hår, brownie ;) Men mitt blonda syns igenom lite så mamma och jag ska in och köpa en till hårfärg och fixa de ikväll. Men annars blev det fettmedswag' gillar de faktist! Efter de skypa vi med Noa.
 
Idag, söndag: Vaknade vid 10, vaknade av att pappa och mamma gick upp. Så jag gick upp och käkade frulle och fixade lite grejs, bytte om och for ut till stallet, mockade och fixade, städade hö boxen och pyssla med min bebis. Longerade honom för Natalie skulle kommit ut och ridit men hon fick inte. Men nu har han ju iaf blivit longerad så behöver inte göra något mer med honom idag. Ska väl ner och ta in honom om en liten stund. Sen blir de in och färga om håret!
 
Gaaasch vad jag är trött! Trevlig helg för min del iaf, även om allt känns så hopplöst nu, men ja, min läkare skickade en ny remiss till ortopedien så jag ska dit igen. Trött på detta! Hon ska då fan ha dåligt samvete sen förra gången när hon bara sa att de va en smäll och knät bara var krossat! För det va ju faktist värre än så.
 
Aja, pallar inte skriva mer, ni får ursäkta om det blev lite stav fel här och där men jag har lite brottom ;) Puss hej
 


Kommentarer
Emma

Så fin du är Emma!♥

2013-02-03 @ 18:40:45
URL: http://gustafssonfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0