Sorry bror, fast jag bryr mig inte

Tja tjaaa
Inte bloggat på typ hundra år, yodooo ;) typ
Hänt mycket dåliga jävla saker i helgen, så jag har inte orkat bry mig så speciellt mycket. Så ja, men i lördags så va Natalie och Lucas här och red Wåris, Jessica med. Fast hon red inte.
Gick bra och Lucas är fan kung på dehär! ;)
 
I söndags gjorde jag inte mycket, i måndags så träffade jag Felicia och Julia med Jessica, helt okej, vi snackade mest. Men ingenting ni behöver veta. :) Riktigt kul att lära känna Felicia :D
 
Igår (tisdag) va jag i Västerås, alltså hemma från skolan. Va hos ortopedien och vi fick beställa magnetröntgen där man kan se ännu bättre. Fick även se mina gamla röntgen bilder. Såg de brutna osv haha. Myspys, inte, sen slet han, som alla andra gjort, men RIKTIGT JÄVLA HÅRT!! :( usch, gjorde jätte ont och knastra och knaka, efter så drog vi till hökks och erikslund, köpte bara en pisk och nya uuuur snygga benskydd till w! röda ♥... Och idag va jag i skolan, sen hämta vi nataaaalie, sen så drog vi hem och red+fota W :D och ni får film :) men sen.
 
Nu ska jag va sociaaaal med natalie, ppuuss hejj
 
h


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0