Sängen väntar

Borde gå och lägga mig eftersom att jag ska upp så tidigt, haha.
 
Åh lördagen va så grym, hela helgen va grym! Och det tackar jag min skit för ♥ Saknat henne så och är glad att vi är bra vänner igen! För hon är allt för mig! I lördags så träffade vi inte alla som vi skulle träffat, eller vi pratade mest med alla ungar som körde i somras haha! De va grymt iaf! Såg väl dom flesta iaf :D Men lätt den bästa på länge! Kunde släppa loss och tänka på annat än skit! På kvällen i lördags så drog jag och natalie ut och flumma runt, till exempel hoppa vi i ett dike för att se hur djupt det va hahahahah, knas bre! Åh vad jag älskar henne ♥
 
Bästa vännen ♥ (om ni undrar varför de är så mycke vitt så är det bilden)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0