Ridsugen

Ridsugen så det finns inte. Men Wåris är värre så Anna kom direkt till stallet och kollade på honom. En riktigt rejäl sträckning från en sena i benet upp till bogen och sedan vidare till halsen. Så nu ska han bara stå i hagen, pysslas om och masseras lite löst. På torsdag kommer hon igen och kollar på honom. Har han fortfarande lika ont, så får han smärtstillande, dels för smärtan men också för att han spänner sig nu när han har ont. Så han kan inte slappna av.
 
Så jävla surt nu när jag faktist får rida. Men får väl snacka lite med anna och kolla om jag får låna pascall.. hihi! Och sen får jag kolla om jag får skritta ut på V en sväng :) Ska försöka hitta någon storhäst som jag får rida/hoppträna osv. :) lite mer höjder! Taggad!
 
På lördag är det is-racing, herre jeeesuuuus vad grymt det kommer bli! Med bästa Natta och allt! Träffa massa folk som vi träffade i somras, åååh såå taggad!
 
Nej ska ta och sova nu, så trött och mår inte så bra. Alla minnen från den sista veckan med Prinze kommer upp, det är trots allt ett helt år sen vi tog bort honom på fredag. 15 februari 2012...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0