Livet suger

Inget är enkelt just nu.
Allt går åt helvete och jag vet fan inte längre vart jag ska ta vägen. Hoppas jag får byta stallplats, för jag vägrar stå kvar. Jag bryter seriöst ihop. Wåris är mitt allt och vad fan ska jag göra när jag inte har honom? Jag hoppas jag får flytta till Anna och Pia.. dom är så jävla grymma och jag vet att vi kommer samarbeta. Både Pia och Anna har ställt upp på att hämta och lämna mig. Wåris får gå i stor hage och gå med hagkompisar. Det kommer bli bra.
Denna dagen va dålig. Även om jag var med grymt folk. Men jag mår helt ärligt dåligt just nu. Orkar heller inte rycka upp mig.. Träffade Anna, hon hjälpte mig med Wåris då han va GALEN igår. Snackade ganska mycket med henne. Jag kan verkligen säga ALLT till henne. Världens bästa granne. Trots att hon är så mycket äldre än mig så förstår hon mig.
Vid halv 2 så kom mikaela och hämta mig. Vi åkte hem till Jessica och jag hängde med dom till ridhuset. Jessica och jag ska åka och bada imorgon, hoppas jag kan tänka på annat. 
 
Känner mig så tråkig just nu... På fredag kommer Natalie och rider W, tror Lucas också hänger med. Sen får vi se vad som händer i helgen. Nästa vecka är det skola. Men är bara i skolan 2 dagar. Eller på måndag fram till lunch. På tisdag ska jag till ortopedien i västerås och lär bli kvar ett tag, Jessica hänger med mig tror jag. Sen efter ska vi till Hööks. Onsdag-Torsdag är jag i skolan och på fredagen ska jag vara hemma.
 
Jag älskar dig mest utav allt i hela universum, trots våra brister.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0