Kass upt

Inte haft tid eller ork till att blogga, så varför inte nu mitt i natten?
 
Aja, Wåris är jätte halt så han ska vila och gå korta promenader på 5-10 min/dag. Anna ska kolla på han på söndag igen. Håll tummarna. Men vi kom fram till att de inte kunde vara hans skada. Skönt!
 
Idag hare vart fullrulle! Missade tåget på grund av busssssfaaaaaaaan. Mamma hämta mig i eskilstuna o vi åkte hem, gick ut till stallet och mocka och gick med W, mötte Anna så hon klämde, kände och böjde frambenen och man märker direkt man böjer benen rakt upp att han reagerar tydligt. Och när han går på böjt spår. Och nu tänker ni icke-häst folk "whaaaat dafaaaq?" haha skit i de.
Efter stallet och promenaden hämta vi Jessica, hon höll mig sällskap tills mamma o pappa kom hem. Dunka musik och dansa till gangnam style, söp cola och hade det flum. Pratade med A osv. Så jävla flum haha. Snackade och bara chillade kvällen ut. Ska träffa henne en stund imorn, sen tror jag Natalie kommer, inte träffat henne på fleeeera veckor! Och egentligen skulle hon ridit i helgen, hon har inte ridit sen innan jag åkte till kläppen tror jag haha, inte jag heller typ x) men nu e W halt så de blir nog bara att mysa med honom!
Vet inte om hon sover hos mig men det visar sig!
 
Pallar inte skriva mer, ska va social med min älsklingar ;* hahahaha
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0