Hola

Förlåt om jag glömt bloggen lite. Men känner att jag behövt ett liv utanför. 
Igår va vi (jag & natalie) på isracing som hon kanske skrev. Det va grymt kul och det blev en riktigt bra lördag. Alltid lika kul med mitt troll. Hon sov hos mig och vi gick upp vid lite över 12 kanske. Vi gick upp och fixa oss osv, sen kom Lucas och vi gick till stallet. Hahaha Lucas är min nya stallgrabb u know ;) haha dör. Han kan ju de fan! :D Gick över förväntan eller vad man ska säga ;) han bytte vatten och gav W morötter! haha :) Det va kul att umgås med Natalie och Lucas, vart med dom hela dagen. Efter att Natalie ridit, som gick kanoners, han va pigg men skrittade ändå avslappnat. Och han är inte halt längre! glaaaad matte. Men iaf efter de så gick vi hem och bytte om och drog in till Kungsör och käka kebab, sen gick vi till sporthallen och hem till Natalie och kollade film :) Sen drog jag och Lucas hem efter nån timme. Go dag helt enkelt!
 
Imorn ska jag upp tidigt, för Anna och jag ska till Sonja och lämna lite saker och kolla på hästarna :D sen ska jag rida bästa Pascallen i paddocken :D Lääääänge sen jag red bubben ♥ Ska bli riktigt kul att få sitta på han igen! Har inte ridit alls på ett tag nu, så vi får väl se hur det går. Men han är så sjukt kul att rida, även om han är mer som en betong klump än en häst haha, men jag red han ganska mycket i somras så jag kan han ganska bra nu :D ska bli kul! Anna ska snart operera handlederna så jag kommer nog hjälpa henne ganska mycket nu! :) kommer bli grymt! + att jag ev. ska börja hoppträna W på tisdagar :D Natalie kommer självklart få hoppa honom nåra gånger hon med!
 
Nu ska jag inte skriva mer, blir så mycket för er att läsa ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0