Hemma idag - Fredag

Hola babes!
 
Är hemma idag, mådde inte alls bra när jag vakna, ont i halsen och ont i huvet. Knät var inte heller på min sida. Men jag känner mig piggare nu. Huvet är lite bättre och halsen detsamma, efter lite ipren hit och dit. Egentligen borde jag äta nu, för jag ska iväg till vårdcentralen kl10 och kolla knät igen. Eftersom att det inte verkar vilja bli bättre. Får se vad jag gör med W. Natalie kommer inte. Och eftersom att de har vart plus grader och nu minus grader så antar jag att paddocken är isig och sten hård, så jag kan nog inte longera heller. Kanske tömkör ut eller går en promenad om knät tillåter. Känner mig nervös faktist, vill ha reda på vart felet sitter i knät och vad vi kan göra åt det. Jag vill börja rida igen!
 
Fixar stallet efter v.c. Känner jag mig piggare så kanske jag hänger med Mikaela och Jessica till ridhuset och kollar när dom rider. Men det beror på om jag orkar efter att dom grejat med knät. Men det hoppas jag!
Ska ju ändå bara sitta och kolla på och hjälpa dom lite. Så det är ju inte så komplicerat om vi säger så.
 
Nej jag måste äta nu! Sen byta om och åka! Puss hej.
 
Min fina från våran första fotografering för rikig fotograf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0