emma orkar inte blogga, so i do it

tjena fan. emma sitter och kollar på melodifestivalen och orkar inte blogga så jag gör det åt henne! idag har vi varit på sm i isracing. stefan svensson vann och king kong kom tvåa, grattis till dom!! jag och emma stod och sålde hamburgare och korv så vi såg inte så jätte mycket, hehe. men vi såg sista heaten typ. fan de va typ kaos, speciellt i pauserna då både jag och emma är ur kassa på huvudräkning, haha. det slutade ganska ofta med att vi kolla på varann och skratta och sket i kundera x) eller inte direkt men dom fick vänta ;) när allt var slut stod vi kvar och snackade lite och babbla, sen drack vi kaffe också så vi e lite flum just nu. skitsamma! någon gång lär vi somna ;) sen åkte vi till max och käkade lite glass. och sen hem till mig och hämtade lite grejs sen till emma för jag ska sova här :) och imorgon ska jag rida, som jag saknat wåris!! ♥ hoppas han blir bra snart så vi kan sätta igång honom och jag kan rida wåris och hon pascall så kan vi rida tillsammans! hoppas han blir bra tills jag har sportlov, alltså vecka nio. för då har jag hur mycket tid som helst till att rida!! nu ska jag vara social med emma, puss hej ;*** / natalie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0