#Träna

Tjenixen allihoppa så läser min blogg haha! Inte mycket händer i denna villa. Idag va de skola och massa, första lektionen fick vi red på att vi hade spanka prov, typ skjut mig.. Uschhhh, sen hade vi NO och shit, No'n va väl okej, för vi gjorde typ inget mer än att kolla på några filmsnuttar om lite grejer vi ska göra. Fatta inte så mycket men ja, vi behövde inte jobba eller så. Fick så grymt jävla ont i huvet på den lektionen. Efter de hade vi klassmöte och lunch sen idrott och min idrottslärare tvinga mig att vara med, även fast jag har så sjukt jävla ont i knät. Vi orienterade inomhus, i halva gympasalen, sjukt tråkigt och det gjorde riktigt jävla ont för man skulle typ gå snabbt för de va nån tävling som jag förstod det. Hatar orientering - VÄRSTA JAG VET! För jag går alltid vilse haha! Efter idrotten hade vi iaf matte och jag jobba inte ett piss för jag orkade inte och fattade inte. Hatar min mattelärare, tard som är så dålig på att lära ut.
 
Blev hämtad och åkte hem och träffade min älskade saknade bror <3 bara en vecka tills min syster kommer hem :D undra hur många dagar det tar innan det är krig ha ha ha. ;) 
 
Åkte och pussade på W tidigare, slängde ut lite morötter till dom i hagen också :) Wåris fick spendera förmiddagen (från 8 till 12) i en box på stuteriet, han blev vaccinerad och yada yada, Anna skritta han hem sen igen också haha :) Hon hade så ont i foten, så idag får han vila, ut och rida/longera imorgon ;) 
 
näe, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, men skriver nog lite senare! Peace på er 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0