nananana... BATMAN

hahaha min humor är så sjukt kul just nu, mår såååå bra och känns verkligen som att jag lever på nytt! Allt har blivit sååå himla bra med Wåris, han trivs riktigt bra på nya stället och han har det så mysigt i sin stora feta hage med Pascall och Prinsen! Aldrig sett han lyckligare! 
Det är bara positivt där borta, sjukt bra folk omkring mig och ja, kan det bli bättre? Börjar få tillbaka intresset mer och mer för hästar, vilket är grymt kul! Vill rida mer och mer, åka bort till stallet och bara var, så som det var förut! Så nu hoppas jag på bra svar den 16 från ortopedien! Vill verkligen komma igång igen, Wåris har flyttat och vi trivs såååå himla mycket bättre! Har också världens bästa medryttare, min syster kommer hem om två veckor, kan bara inte bli bättre!
 
Sen att min lilla knasboll är föööör pigg och fäller så galet är en annan sak haha! Red barbacka här om dagen, helvete vilken fart min ponny har! Och jävla rodeo hahaha! Men själv sitter man och garvar av lycka på ryggen, drar långa snabba galopper på åkrar, BARBACKA! haha! Och han har blivit så grymt stark! Vår feelings ♥
 
Har träffat en ny kompis också, eller hon är upp mot 30 men satan vad trevlig! Emelie heter hon, träffade henne när jag och Pia åkte till islänningarna när Anna hade lånat en och vi vart ute och ridit, efter det så hejar vi på varandra och pratar om allt möjligt här i livet haha! Så go människa alltså! Hon har köpt två av islänningarna då hon tvingades ta bort sin stora häst :( Hon har aldrig haft islänning men fan vad kul det ser ut när hon kommer i full fart hahaha! Så söta! 
 
Nej ska väl ut och rida i det fina vädret, tror det blir en härlig sväng med Anna och Pascallen! Så jävla kul att rida där borta, låååånga fina ridvägar, haha sen att man kan gå vilse är ju ganska roligt, host haha, sen rider jag knappt i paddocken och det är såå kul :D 
 
Ja ska försöka komma igång med bloggningen för känner att jag har en hel del att blogga om igen! 
Puuusss
 Bjuder på tre insta- bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0