Godmorgon bloggen!

Tjenaa, sitter och kollar lite tv och ska nog käka frulle och dra ut på en pw med musik i lurarna.
Orkade inte blogga när jag kom hem från stallet igår haha. Men iaf, blev bara Mimmi och jag som red ut för Emelie hann inte. Vi hade as kul och skritta ganska mycket men också ttavade och galoppaaa. Red rätt så långt, eller ja vi red långt, vi red bort mot byn sen runt byn och hem. Jätte kul :) Och båda knas ponnysarna skötte sig kanon! Wåris gick jätte jätte fint och gick lång och låg. Precis som jag ville ha det! Dock så var han rätt så stark. Men jaja han gick bra, trampade under sig och gick bra med hela kroppen, själv måste jag alltså ridit bra också :) Jobbade på stadig och fast skänkel. Släppte jag benen så va Wåris helt plötsligt en giraff haha!
 
Men de va riktigt kul och vi ska väl göra om det så snart som möjligt :) haha på vägen hem så fick jag syn på Emelies hundar så fick hopap ur och jaga dom haha! Galna hundar! Dom sprang riktigt långt haha, så ringde anna så fick hon ringa andra anna som ringde emelie, så mötte vi emelie när jag hade fått tag på dom så fick dom hoppa in i hennes bil :) Så sjukt söta hahaha! Visste att den lite äldre hette farfar iaf så kunde ropa på honom :) 
 
Idag ska jag väl träna lite nu på morgonen iaf, ut och gå osv. Sen städa :) Lika härligt väder idag så blir nog att sola lite också!
 
Uppdaterar senare :) peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0