Eftersom att ingen är perfekt så är alla det.

Godmorgon världen! Haha eller gick upp kl.8 och kunde inte somna om.
 
Vet inte riktigt vad som händer idag, ska iaf åka till stallet senare, vid 4 tror jag för jag ska ju rida med Emelie och Mimmi :) Sen efter de ska jag mocka och ta in hästarna. Vet inte om jag skrev de men wåris vaccineras på måndag ist. 
Ska nog ta och städa lite här hemma, sen när solen lyser mot altanen så ska jag nog gå ut och sola ett tag. Myyys. Solade igår och blev ganska brun! Så skönt :D 
Fortsätter behandlingen med Snöboll, går sådär, hon fick ondare efter att han gjorde 'operationen'. Men men, är väl bättre till och från, men jag ger inte upp så lätt! ;) 
 
No, uppdaterar senare! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0