Words aren't just words.

Ligger här i sängen och bara är. Lite musik i lurarna med datan framför mig!
Tar det lugnt en stund, eller fram tills hovslagaren kommer! haha det glömde jag faktist bort ;)
 
I eftermidda/kväll ska jag och Natalie hoppa Wåris! :D
Och Jessica kommer nog över dagen :)
Så hon hänger nog med till paddocken, eftersom att vi inte har hinderstöden nere i paddocken längre måste vi gå till hagsta :) men det är inte så långt så blir framskrittning! ;)
 
Va ju hästskötare igår och det gick jätte bra!
Mille va lite knas men Hanna kämpade bra! hon hoppade bara 1 klass på honom eftersom att hon knappt kunde svänga honom. Han hatar att va utan Smulan så det blev lite kaos och jag fick ta med honom runt hela klämsbo haha! sen sprang han in i hinderstöden och körde sitt egna rejs på framridningen! ;)
Hanna va helt skakig när hon hoppade av! Hon är riktigt duktig!
 
Så hoppade hon 40 cm på Smulis ♥ 3 år och den där ponnyn är amazing, så himla grym, önskar mig henne över allt annat! De travade runt banan och tog sista hindret i galopp! :D Och det var första gången som Smulan åkte i väg och red och hon va kolugn men lite stressad när Hanna red fram på Mille men det gick bra och jag kunde lugna henne ganska snabbt! :)
Gulleplutten.. ♥ i veckan flyttar hon till Åland! huaaa vill ha hästen sååååhär mycket! :(

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0