här ska det stå en rubrik!

Kors i taket, Emma loggar in på blogg.se för första gången på hur länge då? haha jadu. Länge sen jag bloggade men tänkte dra in med ett inlägg såhär helt random ;)
 
Lever livet som aldrig förr. Har världens bästa medryttare, bästa hästarna och lever livet vid speedwaybanan en hel del ;)
Jusst nu sitter jag här med lurarna i öronen med musik och taggar till finalen ikväll! Min plutt ska köra med sin egna nya cyckel! :D ska bli najs och se den! Ni kommer väl ikväll? Final i Allsvenskan, detta tar vi hem! 45-45 igår! Blir massor av kul med Natalie som vanligt :)
 
Verkligen hur taggad som helst tills jag ska köra nästa gång! Så fort knät är bra ska jag upp på cykeln. Va hos doktorn igår, dom trodde inte de va nån skelettskada, kan ta tid att läka, får inte springa förrän det är helt läkt och ska börja gå hos en sjukgymnast när det är friskt eftersom att jag har ganska mycket problem med det sen en hästolycka för kanske 2 år sen. Wåris drog omkull mig i hagen och sparka till/klev på mitt knä så om jag anstränger det så gör det ont! ;)
Så nu tar jag tag i det! Kunde inte gå för typ 2 veckor sen, inte ens böja benet!
 
Kanske dyker upp flera inlägg, statisken är faktist över förväntad eftersom jag knappt inte ens bloggat? haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0