Sjuktjej.se

Ouf, så förkyld att de finns inte, kliar i näsan och prosar hela tiden :( kan inte prata heller haha!
 
Sitter i soffan framför datan och har på tvn, hemma självm läskigt haha ;) Kom hem från Natiiis för en stund sedan, efter att hon ridit och att hovis vart här drog vi in t kungsör och tjockade lite pizza, köpte godis och bara chillade! Riktigt skönt. Är så trött så det bara sjunger om det. Natalie och jag va bra flummiga när vi skulle gå hem till henne efter att vi vart på byn. Herregud.
 
Gick bra med Wåris, jävla pigg ponny de där. Men Natalie sköter det bra! Skönt att känna sig trygg när de gäller sin egna polle, gick med idag även om jag egentligen inte ska gå. Men äsch, fotade dom lite! Blev inte så bra bilder för de va ganska dåligt ljus ute menmen. Ska fota dom imorn med :) Skönt att få han motionerad när jag inte kan rida! Kan ju bara longera men han är ju så jävla galen haha.
 
Imorn blir det ännu en chill dag med min ängel! Kanske bloggar lite till senare, de visr sig. Annars får ni ha de bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0