Otroligt jävla lat

Hahaha sitter hos Natalie jusst nu, ni kan ju lika gärna checka hennes blogg : http://natalieemiliaa.blogg.se 
Vi har typ inte gjort ett skit, kom hit för typ en timme sen eller något.
Sover här, rätt chill.
 
Haha Natalie starta sin blogg nyss, och jag är så extremt jävla lat att jag inte palla blogga, så sluta ed att hon tvinga mig! Aja, bloggar när jag orkar, för de är så jävla mycket i mitt liv jusst nu!
Haha skrattar lite åt Natalie när hon sitter och tränar på sin spanska läxa, så sööööt!
Nu försöker hon låsa upp min mobil, fast hon låser den bara ;)
 
Ska fixa designen på bloggen och fixa en massa, men har inte ork till de jusst nu ;) men det kommer!
 
Annars mår jag helt ok. Fast är förkyld, ont i halsen osv. NATALIE DIN DJÄVEL!!!!!! Hon smitta mig :(
 
Jajajajaj, nu orkar jag inte rabbla upp något mer, bloggar kanske mer ikväll eller imorn, HA DE FÖRFAN! 
Puss&Kram
 
Här får ni lite bilder på mina fiiiinaste i somras! Tror det var bland de första gångerna Natalie red Wåris faktist! :D Suuuuper duktiga ♥
 
 
Ryyyyyyser så fina ♥ :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0