It's just nothing

Känner inte för att blogga. Inte idag. 
Är inte på humör, skolan va sämst. Satt i mina egna tankar på varenda lektion, fick ingenting gjort. prov och grejer i veckan, inte redo alls. Det här suger.
Matte prov snart. fattar naaada, fattar verkligen noll om vad vi gör. Hänger lixom aldrig med på lektionerna.
 
På onsdag ska jag till sjukhuset, igen. Behandling denna gång. Mest för smärtan eftersom att jag har så sjukt ont. Min sjukgymnast vill inte göra någonting. Han lämnar detta vidare till ortopederna. Han vill inte ta risken. Vilket jag förstår. Så nu blir det att åka till ortopeden 1 gång/vecka... känns så sjukt jobbigt.
 
Jaja, allt känns lite extra tungt nu, kommer säkert göra de ett tag också.. Men det blir väll bra någon gång...
 
Ni får ha det bra.. Vi hörs!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0