HAHAHAHAHAHAHAHAH

Made my day! 
När Natalie och jag skulle dra hem från sporthallen skulle hon mula mig vilket hon gjorde, skulle ge igen men gick sådäääär... HAHAH när vi va vid apoteket så vettefan vad hon gjorde men kollade på henne och där låg hon, PÅ BACKEN! HAHAHAHAHAHHA. Hon snubbla på trotoarkanten, jävla smartass. Bra att kolla vart man går! MEn ja, KARMA!
 
I sporthallen kolla vi på p98, eller vi va med Alicia, Calle, Damon, Basse & Cassandra, sen va vi med Markus en stund :)
Va ganska så chill!
 
Hahahaha Natalie halkade 2 gånger till efter de, i en backe när man ska gå upp te hennes hus så va de IS HALT, och hon kom ingenstans och landa på alla 4a sen skulle hon resa sig men drog på magen ! Emma hade bra kul där ett tag ;) Tur att inte jag halkade, för Wåris va helt uppspelt när jag tog in honom, så han stack och jag halka på knät... Så de är super mega svullet och varmt jusst nu :( = inge kul!
 
Nu ska jag ta och sova, imorn åker vi och köper broddar så jag kan brodda W! 
 
Jusstja, kom på att jag ska ta tabletterna!
 
Vi hörs, puss hej!
Natalie första gången hon ramla:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0