Wops!

Blev sent igår kväll så han aldrig skriva något om ridpasset. Och idag kom jag hem halv 5 :(

Men aja, gick awesome!

Skrittade mest eftersom Christine hoppade innan :) Vilken häst! de kommer gå långt! Men han är väldigt svår och kännslig så hon gör ett väldigt bra jobb! Zack blir vinglig om du sitter den minsta lilla centimetern snett och något håll, det är väldigt svårt men väldigt bra att få den perfekta sitsen! Har dp någon stygbygel en aning sneare än den annan blir han vinglig! och om du har lite mer tygel i ena handen eller trycker ner ena foten för mycket säger han i från genom att bli vinglig, rätt coolt! mend e va super duktiga och jag tyckte de va skit kul att testa han! :D

Mimmi red ju Wåris igår o tyckte inte han kändes hel fräsch, hon kollade egenom han men han hade inte ont. Så red idag för att känna på han lite, han hade inte ont eller va då INTE ett dugg trött hahah! PIGG SOM ATTAN! herre jises. Blev lite förbannad på han emellan åt då han bara stack i både trav och galopp. Usch. Han bara drar och han går inte att svänga eller lägga in på volt. Hur mycket du än tar!

aja nya tag imorrn. Nu ska jag käka, sen kolla så jag har allt tills imorrn och sen sova :) På lördag är det skola, Science Fair :) mitt sista om jag ska byta efter lovet, vilket jag vill! blir inte så stressigt med hästarna oså :) O de är inte kul att pendla med SJ varje morgon ;)

Ha en chill kväll ;) c ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0