Veckan allover!

Yes, denna vecka över! Chill pill på hög nivå ;-)

Bal och allt, skönt att ha allt överstökat och kunna fokusera på hästarna o så :-D

Denna vecka kommer bli grym!

Typ såhär kommer den se ut:

Måndag: Vincent vilar, Wåris rids ut. Kanske hänger anna ut till jessica om hon ska dit :-D
Tisdag: Rider ev. Wåris och skrittar ut på V.
Onsdag: Åker EV. Med W till Jessica! :-D Och där rider jag m. Jessica och Hero, mjuk görande arbete för min del. :-) V. Får vi se vad jag hittar på med, kanske promenad? :-)
Torsdag: Rider V. Lång runda ev. Mimmi tar W.
Fredag: W vilar och V skrittas.
Lördag: Wåris SKALL ridas ut och trimmas lite, mjuk görande o släppa i hela kroppen! Inte såååå hårt :-) Vince travtränas kanske vid järnvägen :-)
Söndag: Dressyr träning för Kicki (?) i 2 timmar! Grymt taggad! :-D Vincent ska jobbas lite i mjukgörande arbete :-)

Så planerar jag min vecka, får väl se hur den blir i övrigt! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0