Tro på den du är.

Usch vad less man blir på falska personer. Ena stunden älskar dom en och andra stunden snackar dom skit om en. Sånt som gör mig så jääävla lack. Att frysa ut andra. Fyfan. Det är INTE okej.

Jag kör mitt egna race. Och från och med nu kommer jag skita i det mesta och flesta. Jag tänkte starta ett nytt liv och tala sanning från första början, som vad jag tycker och tänker kommer jag säga f2f. Att frysa ut någon är verkligen respektlöst. Blir så jävla less att jag bara vill lipa. Jag är serri upp till 110%.

Ni frågade inte ens mig. LACK. Jag vill bara bort från allt när jag hör sånt. Vill bort från dessa äckliga personer. Så omogna.

...att ni inte ens frågade mig. Sviken... igen.

Jävla deepshit inlägg. Men ibland måste man uttrycka sina kännslor. Vilket jag har väldigt svårt för.




Kommentarer
Anonym

Vem har inte frågat dig om vad?? :o

2012-05-05 @ 23:40:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0