Tappsko...

Vince har tappat sko :( christine o agneta messade mig, så de va bra att jag vet de :D Men ja... vad ska lilla Emmsan göra istället då kan man undra?

Jo lilla Emmsan ska rida Zack ikväll :D Christine undradeom jag ville hänga med henne ut o hjälpa henne hoppa i skogen :) Självklart oså frågade hon om jag ville rida han när vi skulle hem, och varför inte lixom? :DDDD

Lycklig tjej :D dock vet man ju aldrig hur de kommer gå när jag inte setat på stor häst  sen typ nån gång tidigare i våras när christine och jag bytte men :) Det går nog bra :D Är ju inte rädd oså, så lixom de e skönt :) de e la bara kuuul att rida andra hästar då o då! :D

Mimmi har wåris idag :)

Vi vet inte hur länge vince kommer behöva stå nu, han brukar aldrig tappa skor, menmen thats life! Bara vänta på att hovis har tid! :) Sen ska vikomma igång :) Christine och jag skulle hoppat skogshindrerna nu iveckan, alltså jag vincent, men han har inte hoppats på låååååååång tid :) men de e inga höjder så vi tänkte bara göra de för att han ska ha kul :) men det får vänta tills hovis kommer!

Nu ska jag käka sen blire tat lugnt till 19.00 då christine o jag ska träffas i stallet :)

Kommer update om ridpasset senare! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0