Svar

Fått några frågor.

Hur kan du uppdatera även om du är i skolan?
Tidsinställda u know ;)

Har du många vänner?
Nja. Hade mer på min förra skola. Men jag är knappt med någon i min klass. Mest med folk hemma när jag har tid typ :)

Hästar vs vänner?
H Ä S T A R

Hur gammal är du?
99:a ;) alltså 12 fyller 13.

Hur länge har du haft Wåris?
Jag har haft Wåris sen den 31 Augusti 2007, alltså 5 år i år :)

Satsar du på bloggen?
Nja inte speciellt, har den för nöjets skull :)

Vilken är den roligaste hästen du ridit?
Wåris Vincent Amorina och Merano. Alla har lärt mig myyycket :) Fast Merano red jag bara någon gång. Amorina red jag ut med Emelie rätt mycket den sista tiden dom Hade Merano, hon var en riktig dröm!

Vem saknar du mest?
Nalle, Bellman, Vittass, Lillan, Prinze och gammelfarmor ...♥

Har du andra djur än Vincent och Wåris?
Yes, 2 kaniner o min bror har en hundis ;)

Hur många hästar har du haft?
Jadu, Måååånga. :) Har ju liksom vart i stallet sen jag var en vecka gammal :)

Hur länge har du ridit/hållt på med hästar??
Jag har hållt på med hästar sen jag var en vecka gammal, eller jag var i stallet för första gången då sen har de lixom bara följt med :)

Rider ngn mer i din familj?
Ja min syster. Men ingen annan är hästintresserad :)

Kommer du tävla?
Inte på mina ponnysar. Men i framtiden :)

Vem hade Wåris innan?
Sara, min granne :) Hon hade oxå Nalle :)

Kommer du hålla på med hästar livet ut?
Som det ser ut nu - självklart! :)

De va frågor som dygt upp :)

Har ni mer- maila då [email protected] !

Vince ♥



Kommentarer
Anonym

Vaddå "tidsinställda u know" fatta inte :o

2012-05-05 @ 23:42:03
Anonym

Svara på mina kommentarer!!!!

2012-05-06 @ 00:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0