Ponnysarna today

Amagad. Ponnysarna är övergrymma!

Vincent va super glad idag! Skritta barbacka ner till sjön, myys!

Wåris och jag dressyade i paddocken. Spänd och dampelidamp i början (blåste så not a big deal). Hade gramanen. Mjukgörande arbete, skänkelvikningar, öppnor, slutor, volter och bågar. Flytta in 2 steg från spåret och ut. Gick as bra, allt i både skritt trav och galopp. Gick jätte bra och han började slappna av men dampa lite emellan åt. Tog av gramanen då jag inte tyckte vi behövde den. Han va såååååå fin! Riktigt fin dressyr ponny var han idag! Mjuk och allt jag önska! Jätte nöjd! Fast hade kunnat gå bättre. Men med tanke på att han har vart riktigt dum så är jag super nöjd :)
Travade myyyycket i slutet och gjorde som i början. han flyttade o korsade. Stolt! Sen va han lagom trött så skrittade av han i 10-15 min :) sen red jag upp till stallet o han blev liite dampig, men gick okej. Sen fick han käka gräs i den liite större gräshagen :)

(Gammal bild)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0