Ojsan...

Hoppsan... Skulle uppdaterat igår. Men jag och Agnes åkte med hennes mamma till Vilsta och kollade dressyren. Såg riktigt fina ponnysar! :D Bland annat en riktigt fin c-ponny, svart o mums på den! (kmr dock inte ihåg namnet) sedan kollade vi på Lina Dolk och Ojoj :D Ojoj, riktigt fin skimmel! Yami, ge mig den ponnyn! Det är en sådan ponny som får en vilja kö dressyr ist! Men nevah! ;) Sen kollade vi på Miranda :) O haha de va en som ramla av stackarn :( hästen var över taggad!

Men ja, Agnes och jag hoppade ju, ställde upp 3 hinder och vi slutade på 90cm. `Gick heeeelt okey! Nöjd är jag la (: Lagom het sådär o stack rätt mycket så gjorde halter efter nöstan varje hinder :) MEn är nöjd! Sen skrittade vi hagsta, DET KOM EN TRAKTOR O HAN GJORDE INGEEEENTING! :'D

Och idag red jag ute på en Å K E R ! Amagad. Den kännslan. På hur länge har jag inte kunnat gjort de? läääänge.

Men nu ska jag äta popcorn, sen sleeepa! :D
Vincent ska inte ridas förrän på fredag. Han va till strömsholm o fixade tänderna idag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0