Mina ögonstenar ♥

går grymt!

Christine o jag hoppade idag! Jag på Vincent asso :) Är nöjd för det gick riktigt bra! Han blev mjuk o fin och lyssnade på hjälperna :D Super nöjd!!

Sen stack mamma o syster o jag till stan för att fixa d sista t mimmis bal imorgon :D köpte kläder oxå, en tjol o 2 linnen o ett par tahigts! as balla! Ska ha de imorrn (inte båda linnena men) .

Sen drog vi hem för jag o Anna skulle tömköra W. Gick bra! Hon tog med sig 2 bett. Ett rakt med fasta ringar o ett rakt i plast men inte med fasta! Vi testade det m. fasta. Tömkörde i paddocken, han va lite spänd ovs. i början. O då såg man att han markerade i v. fram. Vilket e pga hans skada. Den visar sig så fort han blir spänd o ställer sig ut. Då blir det sån effekt. Men han blev avslappnad o gick riktigt fint efter ett tag! o då markerade han ingenting!
Sen hoppade jag öpp för att känna på honom på det raka bettet. Han va super fräsch på de! Gapade ingenting! Så skönt! Ska rida på de 2 dar till sen får mimmi testa :) Men de kändes bra! Vi körde egenom lite i alla gångarter, pröva g-fattningar för han har blitt trög i dom, men dom satt efter att jag blitt bestämd :D Nöjd! O han blev super fin i slutet! Så jag är verkligen jätte nöjd idag! Och Anna sa att min sits har blitt bättre o bättre! Vilket jag oxå känner! Får inte lika ont i axeln :)

Men de blev en riktigt ball dag! Så nu tar jag o somnar o vaknar upp imon! tidigt för imon e de BAL DAG! Taggad till tusen!

Puss på er!

Btw, DENNA BILD SKA UPP PÅ VÄGGEN!
bild från igår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0