If Ýou Snooze You Looze

Livet är ballt!
Lever ett liv med dom vänner jag vill ha, och dom jag inte vill ha, ja dom är bara att kasta åt sidan. Kan inte deppa. Kan inte deppa för att jag mår dåligt. Nu är jag lycklig, och dessa personer är personer som står mig nära, och dessa har bloggar, ni kan ´ju checka dom? häär och häär . Personer som finns där, så fort något händer så stöttar de mig, de får mig le, de får mig leva! Minnena med dessa bruda är sjuka. Minnen som ALDRIG kommer försvinna, i promise. Ni är grymma brudar.
Det fins få som er, få som jag kan älska. Jag är inte lätt, jag väljer inte vännen som är falsk. Jag är inteligent som min familj säger, jag märker från första sekund vilka som man kan va med och inte va med. Det är få som fått mig i deras fotspår. Jag begick ett misstag, som jag ångrar, stort. Men man lär sig av sina misstag, right? Jag ska aldrig trampa i det fotspåret igen. Aldrig mer ljuga för dig. Det var dumt av mig, vääldigt dumtav mig. Men dig kan jag verkligen inte förlåta. Inte efter ordet du sa till mig, att hata. Sånt sårar. Men aa. Du lär dig oxå av dina misstag.

På denna tid mådde jag inte så bra. Jag visste inte hur jag skulle bete mig för att få vänner.


Idag är jag säker i mig själv. Jag har växt upp, jag kan ta ansvar för mina vänner, jag kan stötta dom som dom kan göra till mig. Jag känner att jag KAN och inte "kan". Jag känner mig älskad och att folk bryr sig, det känns vääldigt bra. Jag är lycklig och kan le utan att nån ber mig.

Jag VÅGAR bjuda på mig själv.


Idag är jag den person som kan bli en förebild. Jag kan och vågar bjuda på mig själv. Be
höver inte skämmas för den jag är. Kan flumma sönder huuuuur mycket jag vill! Bryr mig inte om någon tycker jag är en idiot, hatar mig eller så. JAG lever mitt och DU lever ditt. That's life! Du kan inte leva åt mig och jag kan inte leva åt dig!
Går det för långt, fine då lackar Emma. Men då får ni skylla er själva. Becuse Emma is Emma. Not Superman.
Jag är inte playig, jag är inte elak, inte kaxig, jag är EmmaBlomgren.



EmmaBlomgren är inte tjejen som går fram till ALLA killar och säger att dom är snygga. Hon hittar den hon hittar. Omtänksam, snäll, fin och ja det en tjej vill ha, precis en sådan kille ska Emma ha. Sure hon kanske gillar någon, who know? kanske kanske inte.



Emma skiner för vänner som inte tänker på skit. Tänker på pengar, kläder, oja sånt.
Hon tänker på det som finns på insidan.
Hon har tagit tag i skolan. Tänker inte bara på sig själv och jobbar och kämpar för sitt. Inte får hon allt hon pekar på!
Är i stallet var dag, inte får hon sin box mockad helt sådär! Nej snarare är hon den person som tänker på andra och mockar o hjälper andra i dess stall. Hon älskar att jobba för andra. Se de lyckliga och tacka o bocka.


¨
Emmas Tips:

Lita aldrig på folk/VÄNNER som försöker uttnytja dig för ANDRA alltså, INTE dig. Vare sig du vill va med dom för att dom e poppis. Du blir mer poppis så länge du är dig själv.

Emma Blomgren är 110% sig själv här på bloggen och kommer aldrig ljuga för er.

Puss


Kommentarer
amanda:)

hjälper inte jag dig,stöttar dig osv?:s

2012-05-29 @ 20:29:44
URL: http://tricktranarna.blogg.se/
Emelie Johansson

Älskar dig, dude ♥♥

2012-05-29 @ 20:31:30
URL: http://johanssonsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0