Grattis Världens Allra Bästa Vän ♥

10 Maj 1999 så föddes min bästavän, och henne älskar jag ♥

Grattis bästa du. Jag önskar jag kunde vara hos dig, varför bor vi inte grannar?

Du är bäst, och jag saknar dig varje sekund jag inte ser dig, hör dig eller är med dig.

Jag älskar dig mer än världens alla stjänor, våra minnen är oslagbara, kära bästavän, du är kung, glöm mig aldrig, jag älskar dig, aldrig älskat och litat så mycket på en vän. Du är den enda äkta vän jag har.

Du lyser upp min värld på ett sett som ingen annan gör. Du är bäst och är helt oslagbar! Finner inga ord, det går inte att beskriva dig med ord!

Jag älskar dig aaaaaaaaaaabvf, och jag hoppas du får en bäst dag! Puss från din bästavän ♥♥♥♥

Jag skulle kunna offra det mesta, nej allt för dig ♥

Nu får ni checka hennes blogg! Och skriva ett grattis till henne! http://johanssonsen.blogg.se !



Kommentarer
Emelie Johansson

asså fy faaan... döör. så gullig du är! älskar dig mest av allt aabvf ♥

2012-05-10 @ 07:17:57
URL: http://johanssonsen/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0