Go morron Go morron!

Shuee!

Tidsinställda, ni som har blogg vet säääkert vare e. Men okej. Tar historien igen.¨

Tidsinställda - du fixar tidsinställda inlägg som kommer upp tiden/dagen du lägger inlägget på.

Ska la ut o rida i em. Eftersom att Vince ska rakas nu på fm så får det vänta :) Skulle behöva raka Wåris, men det får stå, eftersom de ska ut på bete i sommar så vill jag inte förstöra hans päls :) (även om jag inte vill ha han på bete pga fång risken...) . Ska nog rida ut på Wåris och Vince rids som vanligt. Hackamore nu i några veckor eftersom att han vart hos tandis i onsdags :) ska nog trava lite idag :) Funderar på att gå ut och höja mina skogshinder. Har en ganska lång sträcka i skogen som jag byggt skogshinder på, hoppade dom förut, de högsta låg la på 70 så inte sådär jätte högt :) Men jädrar vad han drar på den där ponnyn asso! Han tycker det är så jävla kul! Haha, knappt så man får stopp på han! Det sista hindret kanske ligger på 80 o i uppförsb så han drar på extra o flyyyyger över! Fatta kännslan lixom, den e baaalll!

Kanske drar in med mamma till stan en sväng sen o fixar mina älskade byxor ♥

Men nu ska jag chilla vidare, har gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0