Go' Mon Bloggen!

Shuuee!
Fy tusan vad trött jag e! Blev en sen kväll o gick upp kl. 7 imorse för att mocka! Så hästarna står i gräs hagarna hela dan. Mockade o fyllde vatten (maten förberedde jag igår) oså stack ja hem o duscha.

Idag ere BALDAG på full nivå! Så nu ska vi äta frukost sen lämna mamma mimmi hos Lena för smink och hår, efter att mamma skjussat mimmi så hämtar hon mig då jag har fixat tårtan o bullarna sen skjutssar hon mig t Lena för att jag ska va me kusin o fota mimmi under hela dagen! Sen åker vi vidare till köping för där ska dom mingla sen bär de av till Sundbyholm, för där ska de va själva balen! Känner mig lite lätt stressad för där emellan ska jag ta in Wåris haha! Aja hinner nog! :D

Nu ska vi käka mys frukost! Puss hej, hörs senare! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0