A feeling...

.. som jag aldrig kännt förut.

Jag känner mig så sjukt stark och grymm! Jag är fin coh nöjd med mig själv! Så jävla skön känsla! Ska ta tag i skolan o hästarna :D Åhhhhhhhhhh detta känns riktigt jävla ballt!

Har v ä r l d e n s bästa vänner som ALLTID ställer upp ♥ Big love till er! meen it! u are best babes!
Så jävla grymma ni är! Nanananan VÄRLDENS LYCKLIGASTE! Att ni står ut med mig, att ni pallar, ni är bääääääst! :D

Fine, vissa har bättre plats i mitt hjärta än andra, inget jag kan rå för, men de är sig själva och det är them I like. Sån person är jag. Men tycker inte illa om någon :)


Gullig bild från i vintras ^^ mina fiiiina rosa lidor som jag ALDRIG använt på min bög ponny :DD


Kommentarer
Ida

men Emma så säger man väll inte:)<3, bög ponny:D<33 hihi:D

2012-05-26 @ 17:53:24
URL: http://teamisor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0