trötter

ont i huvet o trött, kanske tjilla resten av kvällen? think so!

Wåris öga är faktist bättre, men inte helt okej ännu. Hoppas svullnaden går ner tills imorn, gör den inte det får vi köpa ögon salva! men de va inte lika kletit nu på kvällen, så de va skönt!

Mamma jag o Mimmi åkte till västerås o käkade, myys! sen stack vi hem o sen har jag faktist inte gjort någonting!

Imorrn är en ny dag, ska rida båda hästarna, Wåris i paddocken och Vincent ska skrittas/travas ut :) vet inte vad som händer mer, men de ser vi väl ;) bror kom hit nu ikväll, han ska fixa mammas bil så han åker imorn bitti igen tror jag :) sen ska han till tyskland o jobba :)

I helgen e de midsommar! shit, inga planer alls! sugen på fest, men vet inte vart! återstår att se! ;) hittar väl på något med mina homies! ;)
Hemma ska jag inte va iaf haha! ingen som har fest?
aja, ska la typ fortsätta tjilla nu! Hade bäääst ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0