tänk

Why to lie when you can tell the trueth?
 
Någonting jag lärt mig. Aldrig mer att ljuga, alltid mer att säga sanningen. Emma Blomgren, tjejen som gjorde misstag, som hon lärde sig av. Nu kan jag, nu vet jag, nu vill jag. Jag är starkare än bamse, men svagare än Pippi. Men jag vet och har lärt mig av detta, o jag vill bara säga att gör det inte! :) ljug inte. never. Det kommer jag INTE gö :) Men det va inte bara jag. inte bara jag som gjort fel. så shut up. inte för att skylla ifrån mig. men sorry. ta inte illa upp.
 
men titta mina najsiga nya dip dyes, bilden is a lier, ni får bättre  bild imon guys! dom e inte alls lika röda o mer rosa :)
 
Men go' natt på er allihopa! ska tjilla o äta lite. Inte ätit ett skit under dessa två dar, eller jo, lunch idag och ingen mer ;) börjar få lite aptit så tar en macka till käk nu, aja puss hej!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0