Status

Du tror att du har status. Men så fel. Att göra på settet du gjort. I 2 år - tatt vänner från andra. Snackat skit bakom ryggen på andra. Jusst för att få status. Töntigt lixom. Sånt är så ute, 2011. Men du kanske inte växt upp? Sure jag ljög. I hur många minuter då?  inte många. Men du ljög i 2 år. Det är fett surt. Du tog min vän. MIN. Men ah, gör som du vill, du är inte värd mig. Jag har andra som ÄLSKAR mig. Och menar det dom säger. Inte gillar en för att få status och bara för att gilla. Dom älskar mig in real. Inte i nån jävla drömvärld. Grow up du. Men tro inte att jag kommer acceptera dig igen. För det är något jag ALDRIG kommer kunna göra. Det är lixom bara vänta lite till.
Va dig själv. De e klart du får högre status då. Lek in för vänner. Dom är något värdefullt. Som man sparar.

Jag lärde mig en läxa - LJUG ALDRIG. Tack för den, den sista saken.

Jag vill inget illa, men om du endå kunde fatta. Men nepp. Hoppas du hare gött. Lägger dig bakom mig. Om du undrar.

Freaking azuuum liv! Tack o hej, mer senare FÖRHOPPNINGSVIS! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0