Ny design

Har en som håller på o fixar ny design, den kommer bli as bra! säger ingenting men snygg blir den!

Ska typ stänga av datan snart! ;) imorrn ska Wåris vila, rider ut på vincäää en sväng! :D skall sättas igång nu! lugna tackter, inte alls hårt, imorn blir de lite trav men mest skritt :) nu jävlar ska vi komma igång efter allt smo hindrat oss detta år! efter att vi tatt bort Prinze (♥) så blev han deppig, sen sjuk sen blev han frisk, sen halt o sen kunde jag rida efter 2 månader typ, men han är gladare nu, men man märker på han att han saknar Prinze... men jag ger han all min kärlek o all min tid, han är värd det, han levde med prinze i hela sitt liv här i sverige ♥ kan ju förstå att han kan ha dåliga dagar. lixom bara att acceptera.

Så hoppas inget hindrar oss nu!

Under tiden han va dålig o deppig gick jag ju bara korta korta promenader, de va de han orkade lixom, han va verkligen dålig. Sen fick han feber o en massa så blev han frisk o halt, så de blev typ promenader i 10 min som max typ 15 min. Eftersom att de va rätt så kallt oxå, o sen fick han ju stå inne nån dag så att febern skulle gå över.

Men man kan ju tacka gud att allt hände på samma gång! För nu ÄR vi tillbaks! Bäste gammla ponny ♥

i år firar vi 3 år!! Så sjukt glad att jag får rida denna ponnyn! :)

Stänger av datan snart, men ska inte sova en tror jag, men god natt bloggers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0